Preskočiť na hlavný obsah

Firefox 3 - rozšírenia 2. časť


Tak som po dlhšej chvíli, pár reinštaláciách firefoxu a pár nových šedivých vlasoch opäť pri rozšíreniach. Bohatší o nové skúsenosti s Ffoxom som sa rozhodol pokračovať v predchádzajúcom článku.

Ešte skôr než začnem, pár aktualizácii. Žiaľ rozšírenie "Right links" už nefunguje a nevedel som ho ani za nič nikde inde nájsť. Ako alternatívu som teraz mám "Instaclick"
Druhá aktualizácia sa týka rozšírenia FEBE, ktoré sa mi v čase potreby neukázalo ako až tak ideálny nástroj na zálohu všetkých nastavení FFoxu. Takže si ho už neinštalujem.
Teraz už ale k mojim novým rozšíreniam. Opäť len pripomeniem, POZOR sú návykové ako čokoláda. :)

Blank your monitor Je vec, ktorá šetrí Váš zrak. Ak vám teda vyhovuje v noci a tme to, že na vás zo stránok nesvieti bruál biela, alebo iné strašne kriklavé farby, ktoré Vám ťahajú oči. Prípade máte monitor blízko osoby, ktorá chce spať :))). Toto prepne prehliadač do nočného režimu.

Download status bar
Pre mňa jedinečný a dokonalý download manager, ktorý ukazuje sťahované súbory tak, ako si to predstavujem. Je na výber či bude vo plnej forme, alebo len mini v status bare. Určíte si, aké info v ňom chcete mať a rôzne iné. Dokonca je lokalizovaný do slovenčiny. Super vec

Next tab
Myslím, že Mozilla už ohlásila, že do nového Ffoxu pripravuje túto možnosť ale ešte tam nie je. A tak sa Vám nový Tab (panel) otvára na konci. Toto rozšírenie otvorí linku, na ktorú ste klikli pravým tlačítko hneď za aktívnym tabom. Jednoduché a účinné.

Tiny menu
Zmenšenie ponuky Menu. Zdá sa Vám zbytočné mať jeden celý riadok ako menu? Chcete to mať podobne ako má teraz Chrome a myslím aj najnovší IE? Toto zmenší menu na jedno slovo. Po kliknutí naň sa otvorí menu v ktorom potom listujete.

Toolbar buttons
Tiež Vám chýbajú niektoré tlačítka v panely? Napr. tlačítko na rozšírenia, tlačítko na maximalizáciu okna a mnoho ďalších? Alebo Vám chýba nejaká funkcia, ktorá je v menu a chceli by ste ju ako button na panely? Toto Vám umožní pridať na panel aj to, čo by ste inak nemohli.

Link na moju kolekciu:
TU


Toť vsjo :)
Ak má niekto dobrý tip, alebo pripomienku...ráď si ju mrknem...

zatiaľ...

ps: obrázok je stiahnutý zo stránky:
http://computerworld.name/various-versions-of-the-logo-firefox/

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
Dobré je pozrieť si web: https://webrok.sk/blog/ kde viete nájsť ďalšie rady a triky

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kto za mňa povysáva? iRobot Roomba 980.

Úvod Ubehlo už asi 6 rokov od doby, kedy som písal recenziu na   Roombu 780 . Bol to môj prvý robotický vysávač a bola to láska na 1. pohľad. To znie zvláštne, ale je to pravda. Doba pokročila a je tu nový top model Roomba 980. Zmúdrel nový Robo natoľko, aby sa oplatilo opäť do neho investovať? Vie už konečne vyskočiť na poličku a utrieť prach? Vie si konečne pred vysávaním upratať? Cena je pomerne vysoká, tak by asi mal všetko toto ovládať. Roomba 980 vychádza z predošlých modelov. To znamená, že ak ste mali predchádzajúce verzie, viete zhruba čo Vás čaká. Ak nie a chcete vedieť všetky detaily, stačí si pozrieť moju recenziu na Roomba 780 . Nechcem Vám písať to, čo už je napísané   a preto sa zameriam hlavne na zmeny, vylepšenia a celkový dojem z nového Roba. Poďme na to. Tip: Na konci článku je jedna informácia, ktorá môže byť zaujímavá pre tých, čo majú záujem o niektorého iRobota .  Ó, aký fešák. Roomba 980 je vlastne taká istá ako Room

Recenzia iRobot Braava 380. Poďme umývať.

Náš Robo, o ktorom som písal asi pred dvoma rokmi tu , dostal sestričku. Oficiálne sa volá iRobot Braava 380. U nás je to ale "Bára". Máme ju doma asi mesiac, ale už nadobudla štatút nedotknuteľnosti. Rovnako ako Robo. Nedáme na nich dopustiť. V praxi to znamená, čo sa nechce robiť nám, urobí Robo. Čo sa nechce robiť Robovi, urobí Bára. Jednoducho potom, ako Robo dovysáva, prichádza na rad jeho sestra. Tento mikro robot dokáže vytierať nasucho, ale hlavne dokáže umývať podlahy, parkety, kamenné dlažby a iné tvrdé povrchy. Recenzia obsahuje okrem fotiek aj videá, ako si poradí s fľakom alebo s prahovou lištou.  Po veľkej Scoobe a malej Scoobe 230 vydala firma iRobot nové umývacie zariadenie. Funguje trošku na inom princípe. Je to skôr mop ako vysávač. V praxi to znamená, že nepúšťa vodu na zem a potom ju nevysáva. Využíva handru z mikrovlákien, ktorú si pravidelne navlhčuje zo zásobníka vody a tým stiera podlahu. Takto dokáže umyť až 33 m2 plochy. To je oproti

Recenzia iRobot Roomba 780

Poznámka: Recenziu som postupne dopĺňal o nové poznatky a zistenia.  Voľakedy sci-fi, dnes realita. Po naozaj dlhom zvažovaní som si po umývačke riadu zaobstaral aj robotický vysávač. Ako mám vo zvyku, najprv som iba veľa čítal o rôznych značkách a typoch. Po dlhom štúdiu dostupných materiálov a fór padol výber na značku iRobot. V slabej chvíli som sa pohrával aj s myšlienkou kúpiť Samsung NaviBot S. Lákala ma na ňom funkcia automatického čistenie robota. Ako som neskôr pochopil (aj keď nemám vyskúšané), som rád, že som si vybral iRobot. O tom ale neskôr. Podľa mojich zistení dosahuje iRobot najlepšie výsledky pri vysávaní.  Niekedy okolo polovice júla 2011 som bol tiež veľmi blízko zakúpeniu verzie Roomba 581, čo bola vtedy najvyššia rada. Dozvedel som sa však, že onedlho má vyjsť nová 700-ková rada a tak som si radšej počkal. Verím, že som urobil dobre. Na začiatku hneď priznám, že nemám osobné skúsenosti so žiadnym iným typom robotického vysávača. Dokonca ani so staršími